شناسهٔ خبر: 71248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت بر ناوگان عمومی برون شهری در خراسان شمالی افزایش یافت

اتوبوس ‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در تعطیلات تابستاني وتعطيلات دهه امامت و ولایت، نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران در ناوگان عمومی برون شهري بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی,  علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: به منظور ارتقای رضایت مسافرانی که با ناوگان عمومی جابه جا می شوند، نظارت ها بر نحوه خدمات رسانی به مسافران تابستانی تشدید شده است.

وی افزود: بر این اساس، نظارت ها از پایانه های مسافربری استان در دستور کارقرارگرفته ودر هفته جاری پایانه مسافربری بجنورد مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت و سایر پایانه های مسافربری هم  نيز  مورد نظارت قرار می گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها، ناوگان مسافری بویژه ناوگان اتوبوسی به لحاظ فنی مورد بررسی قرار می گیرد.ودرصورت مشاهده و شناسایی ایراد فنی در ناوگان، به شرکت های مسافری مهلت داده می شود تا نسبت به رفع ایراد و نقص اقدام کنندودر صورت برطرف نشدن ایراد فنی، از تردد ناوگان عمومی دچار نقص، جلوگیری می شود.

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه در بازدیدها، علاوه بر بررسی های فنی، نحوه خدمات رسانی به مسافران بررسی می شود گفت:کنترل تجهیزات ايمني ورفاهی، نرخ و قیمت های فروش بلیت و زمان توقف ناوگان در مکان های مختلف و زمان سفر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، ۵ پایانه مسافری در استان وجود دارد که بازدید از آنان در دستور کار است.