شناسهٔ خبر: 71274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مشترک مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از پروژه های در حال ساخت منطقه منظریه

بازدید بروجن مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در بازدید مشترک مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از پروژه های در حال ساخت منطقه منظریه بر تسریع انجام آنها قبل از شروع فصل بارندگی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ، جلسه هماهنگی امور راه و شهرسازی استان که با بازدید از پروژه های در حال ساخت اداره کل بنیاد مسکن استان در منطقه منظریه و همچنین پروژه های در حال ساحت مسکن مهر و زیر ساخت های آن در حوزه راه وشهرسازی استان که در حال اجراست برگزار شد.

قبل ازجلسه از پروژه های مسکن ۵۴ واحدی میثاق و همچنین آماده سازی محلات ۳۶،۳۷ و ۳۸ که شامل معابر، جوی، جدول و آسفالت بازدید بعمل آمد.

در این بازدید حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی از مجری پروژه آماده سازی محلات ۳۷،۳۶ و ۳۸ خواستار سرعت و پشرفت در پروژه شد و گفت: قبل از شروع فصل بارندگی بتوان پروژه های فوق تحویل اداره کل راه و شهرسازی جهت آسایش و رفاه ساکنان و همشهریان قرار گیرد.

در این جلسه حسینی از رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن استان، به دلیل اجرای پروژه های طرف قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی که از روند پیشرفت خوبی برخوردار بوده از اقدامات صورت گرفته در مجموع ادارات کل عضو شورا، از عملکرد جذب اعتبارات و اطلاع رسانی به موقع،مناسب و هماهنگ ادارات عضو ،خصوصاً در ایام عید و مدیریت بحران سیل ایام عید، همچنین هماهنگی با سایر ادارات استانی در موضوع مدیریت بحران سیل استان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین میزان خسارت وارده به ساختمانها، راه ها و تاسیسات در حوادث سیل برآورد و به صورت ویژه پی گیری جهت جبران خسارت، خصوصاً در روستاهای در معرض سیل و سیل زده ،همچنین خسارات وارده به راه های روستایی و ایستگاه هواشناسی بازفت که بر اثر حادثه سیل دچار آسیب دیدگی شده بود مطرح و مباحث مورد نظر به عنوان موضوعاتی قابل پی گیری اشاره شد.