شناسهٔ خبر: 71286 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيگيری‌های استانی برای افزايش پروازهای فرودگاه ياسوج

علي محسنيان مدير فرودگاه ياسوج از افزايش پيگيری های استانی برای فراهم کردن زمينه افزايش تعداد پروازهای اين فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه یاسوج، علی محسنیان با اعلام این خبر، محدود بودن فعلی تعداد پروازهای این فرودگاه را ناشی از کم بودن تعداد ناوگان متناسب با شرایط عملیاتی فرودگاه عنوان کرد و گفت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال های اخیر به همه تعهدات خویش در زمینه توسعه، تجهیز و ارتقای زیرساخت های این فرودگاه به خوبی و شایستگی عمل کرده و تمام شرایط برای برقراری و توسعه پروازها فراهم است.

وی ادامه داد: پیگیری برای افزایش پروازها وارد مرحله جدیدی شده و طی هفته های اخیر با همراهی استاندار هشت جلسه با مسوولان و نهادهای ذیربط از جمله وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران شرکت های هواپیمایی برگزار کرده ایم و امیدواریم شهریور ماه شاهد برقراری پروازهای جدید در مسیر تهران- یاسوج باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: اکنون دو پرواز رفت و برگشت برنامه ای توسط شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران– یاسوج- تهران برقرار است و ظرفیت تقاضا برای افزایش سه برابری پروازها وجود دارد.