شناسهٔ خبر: 71297 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

تجلیل از آزادگان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و همسرانشان

آزادگان به مناسبت ۲۶ مردادماه ، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی، توسط مدیرکل و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی راه و شهرسازی گیلان از جانفشانی و رشادت های آزادگان اداره کل راه و شهرسازی و همسرانشان تجلیل بعمل آمد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان,   ماکان پدرام در این مراسم ضمن تبریک این روز و تقدیر و سپاس از افتخارآفرینی آزادگان پس از تحمل دوران پر مشقت اسارت و بازگشت سرافرازانه به میهمن اسلامی گفت: آزادگان پشتوانه و ذخیره این انقلاب هستند تا آنجایی که ما امروز جایگاه و منزلت خود و ایران اسلامی را مرهون ایثار و از خود گذشتگی آزادگان و ایثارگران می دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به اینکه خانواده های آزادگان در مصائب و مشکلات آنان سهیم بوده و هستند خاطرنشان کرد : صبر و ایستادگی  همسران اسرا ستودنی و مایه مباهات است.

در ادامه محمد رضا حق خواه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گیلان هم ضمن  گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور ، بر لزوم قدردانی از زحمات و ایثارگری های آنان تاکید کرد و گفت : دلاور مرديهاي شما عزيزان را نمي توان با هيچ پاداش مادي جبران کرد.

در پایان با اهدای هدیه و لوح سپاس از آزادگان اداره کل را و شهرسازی گیلان و همسرانشان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.