شناسهٔ خبر: 71310 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

بازگشت اولین گروه حجاج به فرودگاه امام خمینی (ره)

حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرود نخستین پرواز بازگشت حجاج در این مجموعه خبر داد.

حسن خوشخو، معاون بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از فرود اولین پرواز برنامه ای بازگشت حجاج در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این پرواز که قرار بود ساعت ۲۰:۴۰ روز گذشته در تهران به زمین بنشیند، به علت مشکلات پیش آمده برای جابجایی حجاج در عربستان، با تاخیر انجام شد و امروز صبح ساعت ۱۰:۴۰ فرود آمد.

وی با بیان اینکه اکنون دومین پرواز بازگشت حجاج نیز در حال فرود در فرودگاه امام خمینی (ره) است، افزود: طبق اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، بازگشت حجاج به فرودگاه امام خمینی (ره) تا تاریخ ۱۷ شهریور به طول خواهد انجامید. 

گفتنی است صبح روز گذشته یک پرواز فوق العاده حجاج بیمار تمام کاروان ها را به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل کرده بود، اما پرواز امروز، اولین پرواز برنامه ریزی شده برای بازگشت حجاج به فرودگاه امام خمینی (ره) بود. حجاج استان های تهران، البرز، مرکزی، قم، لرستان و شهرستان کاشان از طریق این فرودگاه به کشور باز خواهند گشت.