شناسهٔ خبر: 71342 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگی کامل فرودگاه کرمان برای بازگشت ۳۵۷۴ حجاج کرمانی

فرودگاه کرمان مديرکل فرودگاه‎های استان کرمان با تأکيد بر حفظ وحدت و انسجام يکپارچه تمامی ارگان‎های درگير در عمليات حج تمتع امسال از آمادگی کامل فرودگاه کرمان برای انجام عمليات بازگشت حجاج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎‎عمومی فرودگاه‎های استان كرمان، علی قاسم‎زاده در نشست هماهنگی عمليات بازگشت حج با اشاره انجام موفق عمليات اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه كرمان گفت: مجموعه اين فرودگاه از آمادگی كامل برای مديريت هرچه بهتر عمليات بازگشت حجاج به وطن برخوردار است.

مديركل فرودگاه‎های استان كرمان گفت: تعداد ۳۵۷۴ زائر در قالب ۲۵ كاروان مربوط به شهرهای مختلف استان، با ۱۵ سورتی پرواز از ۹ شهريور تا ۱۵ شهريور از فرودگاه جده وارد فرودگاه كرمان می شوند.

وي تأكيد كرد: علاوه بر آمادگی برای خدمت‎رسانی، كاركنان ارگان‎های درگير در عمليات حج بايد اصل صيانت و رعايت حقوق شهروندی و تكريم ارباب رجوع را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به حجاج و تحقق حقوق شهروندی سرلوحه كار خود قرار دهند.

گفتنی است، اين جلسه امروز، يكشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ با حضور مسئولان و نمايندگان تمامی نهادها و ارگان‎های مسئول در عمليات حج تمتع در سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد.