شناسهٔ خبر: 71360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از آزادگان در راهداری اردبیل

آزاده به مناسبت سال روز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آزادگان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، در مراسم تجلیل   از آزادگان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با گرامی داشت یاد و خاطره 3 هزارو 400 شهید والامقام استان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت :  عزت ، اقتدار، صلابت و سربلندی نظام اسلامی در همه عرصه ها مدیون خون پاک شهداست.

سید مسعود هاشمین با بیان اینکه مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با روحیه جهادی و انقلابی شبانه به مردم خدمت می کنند افزود:همه ما وظیفه داریم راه شهدا را با اطاعت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب وباهمه توان ادامه دهیم.

وی همگان را به الگوگیری از زندگانی شهدا،ایثارگران و آزادگان فراخواند و تصریح کرد:آزادگان سرافزار و دلاور همچون دوران دفاع مقدس در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای درحال خدمت به مردم هستند و برای حل مشکلات مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی ورزند.