شناسهٔ خبر: 71376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات خط کشی در محورهای مواصلاتی استان سمنان

خط کشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان, احسان منصورکیایی با اشاره به اینکه خط کشی راهها  به عنوان علائم ایمنی نقش به سزایی در هدایت و نظم وسایل نقلیه در راه ها دارد ، افزود : امروزه در همه جوامع این امر به اثبات رسیده که مساله ایمنی در تردد و انجام خط کشی راه‌ها به منظور دست یابی به یکی از راه‌های جلوگیری از تصادفات متضمن رعایت اصول مهندسی ترافیکی در طرحهای درون شهری و برون شهری است.

وی تصریح کرد : در واقع خط کشی ها نشانه گذاریهای اجرا شده در سطح جاده هاست که رفت و آمد قانونمند و ایمنی رانندگان را ممکن ساخته و مانع از بروز حوادث ناگوار می شود.

منصور کیایی اظهار داشت: با توجه به قرارداد منعقد شده با پیمانکار اجرای عملیات خط کشی ممتد به طول ۲۷۵ کیلومتر و خط کشی منقطع  به طول ۱۱۲۵ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  در پایان افزود : بهسازی و ساماندهی محورهای مواصلاتی استان  از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود وامیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راهداری  عبور و مرور ایمن رانندگان  را در جاده های استان فراهم کنیم .