شناسهٔ خبر: 71479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری استان اردبیل جز ۳ اداره کل برتر کشور در حوزه نماز

جلسه اردبیل رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:بر اساس ارزیابی های انجام یافته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل جز ۳ اداره کل برتر سازمان راهداری کشور در حوزه نماز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، حجت الاسلام ناصری که در نشست با مدیران و ائمه جماعات ادارات راهداری شهرستانهای استان اردبیل سخن می گفت با علام این خبر افزود:علاوه بر این،در ارزیابی عملکرد از نظر شاخص های سامانه سجاده نیز راهداری اردبیل جز دستگاههای برتر سازمان راهداری انتخاب شد.

مشاور امور فرهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به جایگاه و اهمیت والای نماز در تعالیم اسلامی ، اقدامات انجام یافته در حوزه ترویج و گسترش فرهنگ نماز در راهداری استان اردبیل و پایانه مرزی بیله سوار را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد:این امر شایسته نشان بالندگی رهداران استان اردبیل در عمل به این فریضه نورانی الهی است.

وی بر آماده سازی بستر نماز در محورها و نظارت ویژه به نمازخانه های بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی تاکید کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،اولین استانی است که در تمام ادارات و مجموعه های تابعه آن ائمه جماعات نسبت برپایی باشکوه نماز اهتمام بسیار ویژه ای دارند.