شناسهٔ خبر: 71484 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تاکيد مدير روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها بر نقش رسانه‌ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوايی

عباس مسیبی مدير روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در آستانه برگزاری دوره آموزشی مبانی هوانوردی در فرودگاه بين‌المللی تبريز ويژه خبرنگاران بر نقش رسانه‌ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوايی تاکيد کرد و از برگزاری مستمر اين دوره‌ها در آينده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ عباس مسیبی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل، صنعتی با تکنولوژی بالا است، گفت: بر این اساس رسانه ها باید با اجزای این صنعت آشنایی داشته باشند تا بتوانند آن را با همه پیچیدگی های خاصش به جامعه معرفی کنند.

وی با اشاره به تغییرات و گسترش قوانین و مقررات در صنعت حمل و نقل هوایی گفت: شناساندن پیچیدگی های این صنعت و سرپا نگه داشتن آن با تکیه بر توان داخلی با وجود تحریم های ظالمانه و آشنایی شهروندان با حقوق اجتماعی خود از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

مسیبی بر برگزاری مستمر این دوره ها در آینده تاکید کرد و گفت: در فاز نخست این دوره آموزشی که در تبریز برگزار می شود، خبرنگاران با مبانی هوانوردی آشنا می شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: شرکت فرودگاه ها نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری و بعضی از ایرلاین ها جوان تر است و با توجه به اینکه مقوله یی کاملا تخصصی است، به مراتب کمتر به آن پرداخته شده است که می بایست هم از بعد تخصصی و هم از بعد عمومی بیشتر معرفی شود تا خدمات آن برای مردم ملموس باشد.

وی ادامه داد: در سفر دو روزه خبرنگاران طی دور روز آینده، اهمیت خدمتگزاری این صنعت در قالب برگزاری دوره آموزشی مذکور تشریح و اقدامات شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران اطلاع رسانی می شود.

مسیبی با بیان اینکه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مقوله برندسازی مظلوم واقع شده است، گفت: انتظار ما از رسانه ها این است تا با اشراف به قوانین صنعت حمل و نقل هوایی گوشه یی از زحمات و خدمات فرزندان این مرز و بوم را در صنعتی که در آماج تحریم های ظالمانه قرار دارند، منعکس کنند.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی توسط استاد محمدصادق دیجوری به مدت ۵ ساعت تدریس و در پایان به خبرنگاران گواهینامه آموزشی اهدا می شود.