شناسهٔ خبر: 71491 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود؛

نخستین کنفرانس بین‌المللی بهبود تاب‌آوری بیمارستان‌ها و مراکز حیاتی

پوستر نخستین کنفرانس بین‌المللی بهبود تاب‌آوری بیمارستان‌ها و مراکز حیاتی با همت برنامه اسکان بشر ملل متحد در ایران و با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در محل مرکز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همکاری برنامه اسکان بشر ملل متحد در ایران، نخستین کنفرانس بین المللی بهبود تاب‌آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی را ۷ و ۸ مهرماه برگزار می کند.

محورهای کنفرانس فوق شامل موارد زیر است:

- ارزیابی آسیب پذیری در برابر مخاطرات چندگانه

- مهندسی سازه و راهکارهای مقاوم سازی

- کاهش خطرپذیری عناصر غیرسازه ای

- مهندسی ساخت و اجرای بیمارتسان ها و مراکز حیاتی

- مدیریت یکپارچه ریسک سوانح

- اقتصاد مهندسی برای مقابله با بحران

- موضوعات عملکردی و نهادی تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی

- تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی از منظر معماری و برنامه ریزی شهری

- پدافند غیرعامل

گفتنی است این کنفرانس ۷ و ۸ مهرماه امسال در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود و مهلت ارسال مقالات ۱۵ شهریورماه اعلام شده است. همچنین اخرین مهلت ثبت نام چهارم مهرماه است.

در عین حال به شرکت کنندگان در این کنفرانس گواهینامه معتبر همراه با امتیار ارتقای پایه نظام مهندسی در رشته های عمران-نظارت از پایه ۳ به ۲ و ۲ به ۱ و در رشته معماری- نظارت از پایه ۳ به ۲ و ۲ به پ اعطا می شود.

علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس و ارایه مقاله می توانند با تلفن ۰۲۶۳۴۱۶۴۴۰۰ تماس حاصل فرمایند. همچنین، آدرس دبیرخانه نیز به این شرح است، تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی.