شناسهٔ خبر: 71518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد :

۱۱ پروژه عمرانی راه و شهرسازی استان گلستان در هفته دولت بهره برداری می‌شود

محبوبي گلستان مدیر کل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري ۱۱ پروژه عمراني با اعتباري بالغ بردویست و یازده میلیاردو نهصدو چهار میلیون ریال از محل اعتبارات ملي و استاني و آغاز چهار پروژه با اعتبار معادل یکصدو پنچ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در سطح استان با حضور مقامات استانی و كشوري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسين محبوبي" در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل ، گفت: اين پروژه ها شامل ۶ پروژه در حوزه مهندسی ساخت، ۸ پروژه در حوزه باز آفرینی شهری و مسکن و یک پروژه شهرسازي و معماري مي‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازي گلستان از جمله مهم‌ترين پروژه‌های قابل افتتاح را بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي شهرستان‌هاي  استان و بهره برداری از برخی پروژه‌های بافت تاریخی شهرستان گرگان ذکر کرد.

همچنین وی از آغاز عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت۴ راه روستایی در شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر ،علی آباد کتول و کلاله خبر داد.

این مقام مسئول به پروژه‌هاي بخش شهرسازي و معماري نيز اشاره اي كرد و افزود: رونمايي از طرح تفصیلی شهر بندر ترکمن از پروژه‌های اين بخش است.

محبوبي در پايان از واگذاري و افتتاح ۲۰۸ واحد مسكن در شهرستانهای گرگان، علی آباد کتول و بندر ترکمن در قالب  ۳ پروژه خبرداد .