شناسهٔ خبر: 71523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان شیراز:

چندین پروژه‌ عمرانی در حوزه راه و مسکن و بازآفرینی شهری شیراز در هفته دولت بهره‌برداری می‌رسد

عبدالهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز از افتتاح و بهره برداری رسیدن پروژه های راه و مسکن و بازآفرینی به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، مهدی عبدالهی گفت: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح ۲۷۰هزار واحد مسکن خودمالک پروژه ارگ مسکن در شهرستان شیراز می باشیم.

وی افزود: مساحت زیربنای کل این پروژه ۳۷۵۶۱ متر مربع می باشد که در شش بلوک یازده طبقه احداث و از تسهیلات مسکن خودمالک جهت ساخت پروژه تامین اعتبار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز تصریح کرد: ۱۵ کیلومتر راه روستایی در سطح راههای روستایی شهرستان شیراز با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

عبدالهی اظهار داشت: خانه محله گود شیری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از سری پروژه های بازآفرینی نیز به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان شیراز به بهره برداری می رسد.

وی گفت: درمانگاه و ۲۰هزار متر پیاده رو واقع در مسکن مهر امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال که ۵۵۲۵ خانوار از آن بهره مند می گردند از دیگر پروژه هایی هستند که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسند.