شناسهٔ خبر: 71524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکر اینستاگرامی وزیر راه و شهرسازی از مدیریت جهادی راهداری استان اردبیل

اینستا وزیر راه و شهـرسازی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از مدیریت جهادی و تلاش راهداران استان اردبیل در احداث و آبادانی راه مناطق محروم روستایی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل,،محمد اسلامی با بیان اینکه در نگهداری و احداث راههای فرعی و روستایی نیازمند مدیریت جهادی هستیم افزود:حجم کنونی پروژه های راه روستایی با اعتبارات آن همخوانی ندارد که به طور قطع با اعتبارات ملی نمی توان راههای روستایی را نگهداری کرد و باید از اعتبارات استانی استفاده کنیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم نیاز ۸ هزارو ۸۰۰ کیلومتر از راههای فرعی به یک لایه روکش آسفالت را خاطـر نشان کرد و گفت:حدود ۵ هزارو ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی نیازمند بهسازی سنگین و آسفالت جدید است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:۸۰ درصد از معادن در کنار راههای فرعی قرار گرفته و این راهها را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

اسلامی افزود:سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هزارو ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات پروژه های نیمه تمام راه روستایی را به تدریج به اتمام می رساند.

گفتنی است وزیر راه و شهـرسازی در پست اینستاگرام خود فیلم مربوط به عملیات بهسازی،شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای منطقه محروم کمر از توابع بخش خورش رستم را که توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل هم اکنون درحال اجراست منتشر کرده است.