شناسهٔ خبر: 71559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل هواشناسی استان کردستان:

هواشناسی نیازمند توجه ویژه نمایندگان ملت است

رحیم صدیقی رحیم صدیقی در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: هواشناسی نیازمند توجه ویژه نمایندگان ملت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحیم صدیقی، مدیر کل هواشناسی استان کردستان، در دیدار با محسن بیگلری، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که ما همواره با هواشناسی شهرستان‌های سقز و بانه در ارتباط بوده و هستیم، گفت: بدون اطلاع از وضعیت آب و هوایی یک منطقه، تصمیم‌گیری در خصوص آن امکان پذیر نیست و برای مباحثی چون آمایش سرزمین، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و ... نیازمند اطلاعات هواشناسی هستیم، به همین دلیل هرکاری که از دست ما مسئولان بر بیاید در جهت ارتقا و توسعه سازمان هواشناسی و هواشناسی استان انجام خواهیم داد.

به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان کردستان، رحیم صدیقی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت هواشناسی سقز و بانه، خواهان کمک برای توسعه و تجهیز هواشناسی خصوصاً در سقز و بانه شد.

مدیرکل هواشناسی کردستان در ادامه این دیدار افزود: هواشناسی در کل کشور از جمله استان کردستان نیازمند توجه ویژه مسئولان برای توسعه و ارتقا است.

صدیقی در پایان با اشاره به بودجه سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: اعتبارات سازمان هواشناسی در جایگاه مناسبی  قرار ندارد، لذا خواهشمند است با توجه به اهمیت هواشناسی، این موضوع در مجلس خصوصاً در کمیسیون تلفیق بودجه مورد حمایت قرار گیرد.

 

برچسب‌ها: