شناسهٔ خبر: 71571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته دولت صورت می گیرد

افتتاح ۳۳ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

نجفی ساری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳۳ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هفته دولت مهمترين مناسبت تقويمي دستگاه هاي اجرايي و زمان گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و ۱۵ هزار شهيد دولت بوده ، لذا اين اداره كل با افتتاح ۸ پروژه در حوزه راهداری  و  ۲۵ پروژه در حوزه فنی و نظارت سهمي کوچک در گراميداشت اين هفته دارد.

وی در ادامه به پروژه های افتتاحی حوزه فنی و نظارت این اداره کل اشاره و تصریح نمود : این پروژه‌ها شامل احداث ساختمان پاسگاه‌های پلیس راه گزنک و پلیس راه سوادکوه ، بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی استان و آسفالت راه های روستایی بوده که در قالب ۲۵ پروژه در سطح استان به بهره برداری نهایی می رسد.

نجفی به اقدامات اين اداره كل در زمينه ارتقاء ایمنی در محورهاي استان اشاره و خاطر نشان ساخت : تعمیرات اساسی پل های بزرگ "مرگن"، " اوجانو" ، " همت آباد " ، " چالکرود " و " عبدالله آباد "  و احداث روشنایی محور "زیرآب _ پل سفید "و پارکینگ های محورهای پر تردد استان از جمله پروژه‌هایی است که در حوزه راهداری در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه‌های یادشده با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت ، توانمندی و امکانات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ضمن قدردانی از همراهی و تعامل بخش خصوصی شامل پیمانکاران، مشاوران و سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با همراهی بخش خصوصی و پیمانکاران ، زمینه ارتقاء و بهبود وضعیت زیرساخت‌های حوزه راه و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای فراهم شود.