شناسهٔ خبر: 71572 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان عنوان کرد

بهره‌برداری از ۱۱۵۵ میلیارد ریال پروژه حوزه راه و شهرسازی کردستان در هفته دولت

ثابتی به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان در هفته دولت امسال بالغ بر یک هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال پروژه در حوزه های راه ، مسکن و بازافرینی شهری در استان افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار میگیرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ، محمد صدیق ثابتی اظهار کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۱۹ پروژه در حوزه‌های مختلف راه، مسکن و بازآفرینی شهری به ارزش ریالی هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

ثابتی خاطر نشان کرد : پنج پروژه احداث و بهسازی راه‌های اصلی و بزرگراهی جمعا به طول ۲۰ کیلومتر و اعتباری معادل ۴۶۲ میلیارد ریال به پایان رسیده و به میمنت هفته دولت زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه داد : تعداد شش پروژه نیز در حوزه احداث مسکن شامل ۵۵۴ واحد مسکن مهر و مشارکتی و ۱۱ واحد تجاری جمعا به ارزش ۵۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهریور ماه سال جاری به متقاضیان واگذار میشود .

مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت ویزه بازآفرینی شهری از بهره برداری هشت پروژه بازآفرینی در شهرستانهای سنندج ، مریوان سقزو قروه خبر داد وگفت : برای اتمام این هشت پروژه نیز ۱۲۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

ثابتی تصریح کرد : اقدامات و گامهای مهمی در راستای توسعه استان کردستان در حال انجام است ودولتمردان در سطح ملی و استانی نیز نسبت به توسعه حوزه های راه و مسکن نگاه ویژه دارند که امیدواریم با تداوم حمایت ها و تامین منابع مالی وبا تلاش تمامی عوامل دخیل در این امر توسعه راه و مسکن بیش از پیش شاهد جبران کمبودها و عقب ماندگی ها باشیم .