شناسهٔ خبر: 71589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر مازندران در مراسم روز جهانی دریانوردی:

تعلق خاطر دریانوردان ایرانی به کشور تحمل سختی‌های شغل دریانوردی را آسان‌تر کرده است

تجلیل دریانورد مدیر کل بنادر ودریانوردی مازندران با قدردانی از زحمات دریانوردان گفت: تعلق خاطر دریانوردان ایرانی به کشور ، تحمل سختی ها و دشواری های حوزه دریانوردی را برایشان آسانتر کرده است.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی استان مازندران ، محمد تقی انزان پور روزشنبه ۲شهریور ماه در مراسم گرامیداشت روز دریانورد وروزجهانی دریانوردی که باحضور مسئولان کشوری ولشگری در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهربرگزار شد؛ با اعلام این مطلب افزود :روز جهانی دریانوردی فرصت کوچکی برای قدرشناسی از تلاش ها وخدمات دست اندرکاران فعالیت های مرتبط با دریا و دریانوردی است.

    وی با اشاره به شعار امسال روز جهانی دریانوردی مبنی بر توانمند سازی بانوان فعال در عرصه دریانوردی، بر ضرورت حضور مقتدرانه و بیش از پیش بانوان در فعالیت های دریایی تأکید کرد.

ساخت راه دسترسی آرزوی دیرینه مردم منطقه است

     علی امانی شهردار شهر بندری نوشهر نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های دریانوردان گفت:دریا یکی از مظاهر شناخت خداوندی است به طوری که در قرآن کریم ۴۰ بار به صورت ویژه از واژه <<دریا>> نام برده شده است .

    وی یکرنگی را مهمترین ویژگی دریانوردان بر شمرد وخاطر نشان کرد : بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی در غرب استان مازندران ویکی از مراکز مهم اقتصادی منطقه است.

    امانی  با بیان اینکه تعامل شهر و بندر ضرورتی انکار ناپذیر است تصریح کرد : راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه است و مجموعه شهرداری از هیچ گونه حمایتی برای تحقق این پروژه مهم ملی دریغ نخواهد کرد.

تجلیل از خدمه کشتی مستقر در حوضچه بندر نوشهر به مناسبت روز جهانی دریانوردی

      در ادامه با اهداء هدیه ای به مناسبت روز جهانی دریانوردی، از زحمات ۳۱ ساله دمیتری ورونین کاپیتان روسی کشتی سوروموو۱ متعلق به شرکت شمیم دریای آریا در عرصه دریانوردی قدردانی به عمل آمد و دمیتری ورونین نیز طی سخنانی با آرزوی صلح و آرامش و تداوم دوستی ها بین جهانیان، از این اقدام مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران سپاسگزاری کرد.

    در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیر کل بنادر ودریانوردی استان مازندران، از زحمات ۲۲ دریانورد وکارمند نمونه اداره کل و ۳۲ دریانورد نمونه شاغل در ارگان های دریایی استان قدردانی به عمل آمد.