شناسهٔ خبر: 71623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۸۶۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

اتوبوس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۸۶۰هزارو ۸۱۲ نفر مسافر در پنج ماه گذشته در استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده که در جلسه ارتقای سطح خدمات حمل و نقل مسافر سخن می گفت اظهار داشت : ازاین میزان مسافر ۴۳۱ هزارو ۴۳۶ نفر توسط اتوبوس،۹۸هزارو۶۵۲ نفر مسافر با مینی بوس و ۳۳۰هزارو۷۲۴ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهرهای مختلف جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد تصریح کرد:به فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری به صورت مداوم نظارت می شود.

شیرین زاده تعداد ناوگان عمومی مساقری استان اردبیل را هزارو ۱۸۰ دستگاه بیان کرد و افزود:از این میزان ۵۷۱ دستگاه سواری،۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه نیز مینی بوس است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:هموطنان عزیز و مسافران محترم می توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه شکایت های واصله در کمترین زمان در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی وبا متخلفان به شدت برخورد می شود تصریح کرد:درجهت رفاه حال مسافران درقالب طرح تابستانی نظارت ویژه ای به قیمت بلیط ها ، کنترل فنی ناوگان عمومی،ارائه مناسب خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ، زمان دقیق حرکت اتوبوس ها و هم چنین سیستم سرمایشی آنها بطور مرتب انجام می شود.