شناسهٔ خبر: 71632 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان:

ساخت قطعه پایانی بزرگراه کرمان-زرند به پایان رسید/ ۴۵ کیلومتر راه روستایی همزمان با هفته دولت در کرمان افتتاح می‌شود

محمد مهدی بلوردی محمدمهدی بلوردی از تکمیل بزرگراه کرمان-زرند خبر داد و گفت: ساخت قطعه چهارم و پایانی این بزرگراه که شامل یک پل روگذر بود به پایان رسید و همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

محمدمهدی بلوردی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح آخرین بخش از بزرگراه کرمان-زرند همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: قطعه چهارم و پایانی این پروژه که شامل یک پل روگذر بزرگ است به پایان رسیده است و با افتتاح این قطعه تمام محور کرمان-زرند به طول ۷۵ کیلومتر به بزرگراه چهار بانده تبدیل خواهد شد.

وی، زرند را از شهرهای مهم استان کرمان برشمرد و تصریح کرد: زرند یک شهرستان کاملا صنعتی در استان  است و پروژه فولاد یک و نیم میلیون تنی، کارخانه تولید قطران، کارخانه‌های متعدد ذغالسنگ و ذغالشویی و کارخانه واگن‌سازی زرند از جمله صنایع فعال در این شهرستان است که تکمیل و افتتاح بزرگراه کرمان-زرند از جهات گوناگون برای این صنایع دارای اهمیت است.

بلوردی بیان کرد: قطعه سوم این محور به طول یازده کیلومتر در اردیبهشت سال جاری افتتاح شد و قطعه چهارم و پایانی این بزرگراه نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو عنوان کرد: حدود ۴۵ کیلومتر راه روستایی که از ابتدای سال جاری در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی شمال استان کرمان بوده است در هفته دولت افتتاح می‌شود.