شناسهٔ خبر: 71634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی بهسازی و جداره‌سازی محله مرکزی تویسرکان در دومین روز از هفته دولت آغاز شد

محله تویسرکان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و جداره سازی محله مرکزی این شهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان و سایر مسئولین ذی‌ربط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، "علی محمد اصغری" در حاشیه این مراسم گفت: در این پروژه کف‌سازی با سنگ گرانیت به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و زیرسازی با بتن مسلح انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مبلغ مورد نیاز برای این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که مدت قرارداد آن ۱۲ ماه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان یادآورشد: مساحت محدوده شهر تویسرکان حدود ۱۰۰۰ هکتار است که ۱۸۸ هکتار بافت فرسوده دارد  و بعد از شهر همدان دومین شهر از لحاظ دارا بودن بیشترین محدوده بافت فرسوده در استان است.

اصغری در رابطه با محدوده های هدف بازآفرینی شهر تویسرکان گفت: محدوده تاریخی، محدوده نابسامان میانی، سکونتگاه‌های غیر رسمی، روستاهای الحاقی و کاربری‌های ناهمگون از جمله محدوده‌های هدف بازآفرینی این شهر است که مجموعا ۲۵۴ هکتار بوده و حدود ۲۵ درصد مساحت محدوده کل شهر را شامل می‌شود.

وی در پایان از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست کرد تا در تکمیل به‌موقع این پروژه همکاری لازم را با این اداره داشته باشند.