شناسهٔ خبر: 71655 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست استانداری گیلان؛

۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره‌برداری رسید

مراسم با حضور سرپرست استانداری گیلان ۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان زارع؛ سرپرست استانداری گیلان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا دو انبار سرپوشیده با اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

سرپرست استانداری گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این خصوص اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی دولتمردان ساده زیستی و صداقت با مردم است که بایستی همواره مدنظر مسئولین دولت قرار بگیرد.

زارع با اشاره به تحریم‌های ناحق و ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران افزود: ملت غیور ایران اسلامی با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب قطعاً از این گردنه سخت تحریم‌ها نیز عبور می‌کنند.

زارع با اشاره به ظرفیت‌های بالای بندر آستارا در حوزه تجاری و اقتصادی در استان گیلان تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا یکی از مهم‌ترین بنادر شمالی کشور در حوزه واردات و صادرات کالا محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بندر آستارا نزدیک‌ترین بندر به بنادر حاشیه دریای خزر است افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا با مشارکت بخش خصوصی و همکاری سازمان بنادر و دریانوردی توانسته یک بندر فعال و پویا را ایجاد کنند.

سرپرست استانداری گیلان بابیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر آستارا، نویدبخش آینده درخشان در حوزه تجاری این شهرستان است خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان بایستی با تمام وجود از توانمندی‌های بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری حمایت کنند.