شناسهٔ خبر: 71677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار فارس و به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از ۱۳۵۰ میلیارد ریالی پروژه های راهسازی در استان فارس

افتتاح راه با حضور استاندار فارس و به مناسبت هفته دولت ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه بزرگراهی- راه اصلی و راه روستایی در استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس, عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم افتتاح پروژه های راهسازی که به نمایندگی در شهرستان داراب و در مراسم افتتاح ۱۰ کیلومتر از بزرگراه داراب- جنت شهر انجام شد گفت: با وجود کمبودها و محدودیت هایی که دولت با آن مواجه  است  پروژه های متعددی را در هفته دولت افتتاح  میکنیم که حتما در افزایش  رفاه مردم تاثیر گذار هست .

فرزاد جمشیدی نیز در این مراسم افزود: از مجموع افتتاح ۴۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان فارس ۲۰ کیلومتر آن در شهرستان داراب می باشد که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: ۱۰ کیلومتر بزرگراه داراب به جنت شهر که بخشی از بزرگراه شیراز-فسا – داراب –کهگم  می باشد به بهره برداری رسید.

جمشیدی تصریح کرد: از افتتاح ۷۶ کیلومتر راه روستایی در سطح استان ۲۷ کیلومتر مربوط به شهرستان داراب هست که ۱۸ کیلومتر آن احداث و ۹ کیلومتر روکش آسفالت است.

سرپرست راه و شهرسازی فارس اضاف کرد: ۴۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و ۷۶ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰ میلیارد ریال در سطح استان فارس به بهره برداری رسید.