شناسهٔ خبر: 71726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام شد؛

کلنگ‌زنی و افتتاح ۲پروژه مهم در بیارجمند سمنان

روکش مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از کلنگ زنی پروژه روکش آسفالت مسیر چاه جام به سمت بیارجمند به طول ۵۴ کیلومتر و افتتاح آسفالت مسیر روستای احمد آباد به رضا آباد به طول ۱۰ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، امیر عمیدی در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت منطقه بیارجمند که به طور متمرکز در شهرداری بیارجمند و با حضور خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استان سمنان برگزار شد گفت: آسفالت مسیر روستای احمد آباد به رضا آباد به طول ۱۰ کیلومتر با ابلاغ اعتبار ۲۱۰۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است و همچنین با تخصیص مابقی اعتبار ، ادامه پروژه به طول ۲۲ کیلومتر انجام خواهد پذیرفت.

ادامه پروژه آسفالت مسیر روستای رضا آباد به مزینان آماده مناقصه

وی در ادامه با اشاره به اینکه ادامه پروژه آسفالت مسیر روستای رضا آباد به مزینان که از مطالبات مردمی منطقه نیز بوده گفت : برآورد اعتبار به مبلغ سه و نیم میلیارد ریال انجام پذیرفته و به زودی مناقصه اجرای این پروژه صورت خواهد گرفت.

عمیدی افزود: دومین پروژه ای که به صورت پروژه کلنگ زنی در هفته دولت انجام شد پروژه روکش آسفالت مسیر چاه جام به سمت بیارجمند به طول ۵۴ کیلومتر است که از پروژه های مهم وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود و۱۷ کیلومتر دیگر این مسیر نیز در برنامه برگزاری مناقصه های سال ۹۸ است.

وی همچنین در خصوص انجام پروژه های مهم در منطقه از جمله، مسیر بیارجمند به سمت عباس آباد ،تعریض محور اصلی بیارجمند، مسیر بیارجمند به سمت بردسکن و ... که از برنامه های آتی اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود گزارشی ارائه کرد.

در پایان خجسته پور ضمن قدر دانی از تلاش پر ثمر مجموعه راه و شهرسازی با اشاره به مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور در خصوص پروژه های راه و شهرسازی در منطقه بیارجمند قول پیگیری ابلاغ اعتبار مربوطه را از طریق برگزاری جلسه و انتقال به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داد.