شناسهٔ خبر: 71732 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک رئيس مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران به مناسبت روز تکريم بازنشستگان

بازنشستگان سرمايه‎های ارزشمند شرکت هستند

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی روز بازنشستگان را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط‎عمومي شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، سياوش اميرمكري در پيام خود آورده است: بازنشستگان، پيشكسوتان و سرمايه‎هاي ارزشمند مملو از تجربيات سال‎هاي متمادي خدمت هستند. بزرگواراني كه تاريخچه، شناسنامه و هويت سازمان خود بوده و وجودشان فرصت بزرگي را در اختيار سازمان‎ها قرار مي‎دهد كه با بهره‎گيري از آنها، تجربيات كسب‌شده به كاركنان جوان انتقال‌يافته و براي تربيت و پرورش نسل‎هاي آينده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داده است: بزرگداشت بازنشستگان و قدرداني از زحمات ايشان، لازمه يك سازمان با فرهنگ سازماني متعالي است و اين از دو جنبه داراي اهميت فراوان است؛ نخست اينكه بدانند هرگز بين آنها و سازمان متبوعشان جدايي وجود ندارد و دوم اينكه كاركنان بدانند كه اگر براي سازمان خود تلاش مي‎كنند سازمان هم در مقابل، آنها را فراموش نخواهد كرد و با دلگرمي بيشتر به فعاليت و رشد و تعالي خود بپردازند.

اميرمكري در پايان آورده است: اينجانب در روز تكريم بازنشستگان(پنجم شهريورماه)، ضمن تبريك اين روز فرخنده به بازنشستگان شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، از خداوند متعال مي‎خواهم كه سايه اين عزيزان را بر سرمان پايدار و سلامتي و عافيت و عزتمندي را ملازم هميشگي‌شان سازد.