شناسهٔ خبر: 71737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز ازهفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه محور سوادکوه

پاسگاه پلیس ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه سوادکوه باحضور رازجویان معاون امور عمرانی استانداری مازندران، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، سرهنگ قدمی فرماندهی پلیس راه استان، فرماندار سوادکوه و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در پنجمین روز هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران,  عباسعلی نجفی  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : ساختمان پیش ساخته بتنی پاسگاه پلیس راه محور ساری - سوادکوه   با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با زیربنای ۶۰۰ متر مربع احداث شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران هدف اصلی احداث و استقرار پاسگاه های جدید پلیس راه را اینگونه عنوان نمود: با توجه به جاده های کوهستانی و برفگیر محور و بالا بودن میزان حساسیت منطقه، وجود پاسگاه پلیس راه جهت استقرار پلیس راهور بسیار ضروری بود که سبب ارتقاء کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه و تقویت امر خدمت رسانی است.

نجفی  بیان داشت : با احداث این پاسگاه کیفیت کنترل ترافیک در جاده ساری - سوادکوه  بالا رفته و امر خدمت رسانی به مسافران نیز با سهولت بیش تری انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه در سطح استان نیاز به توسعه پلیس راه بود تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح پاسگاه پلیس راه در محور مذکور گام خوبی برای ایمنی راه ها برداریم.