شناسهٔ خبر: 71739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع بیش از هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان شهرستان پارس آباد

لاستیک رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد از توزیع ۱۱۷۰ حلقه لاستیک طی پنچ ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، یوسف آذری در نشست با مدیران شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر پارس آباد با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان زحمتکش و تلاشگر این شهرستان ها همچنان ادامه دارد افزود: درمدت یاد شده بیش از ۱۰۸ هزارتن کالا در این شهرستان توسط ۱۳ شرکت فعال در بخش حمل و نقل کالا و بار جابجا شده است.

وی جابجائی ۶۲ هزار نفر مسافر در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و تصریح کرد: این میزان مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر ،با ۶۵ دستگاه اتوبوس و ۴۵ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: در قالب طرح تابستانی راهداری نظارت ویژه ای بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالاو مسافر شهرستان صورت می گیرد و با متخلفان به شدت درقالب کمیسیون های ماده 11 و 12 برخورد می شود.

آذری افزود: راهداران سخت کوش در قالب ۴ اکیپ عملیات رفع افتادگی سانه راه محور سربند به زیوه ، حریم زنی راه اصلی پارس آباد به سربند ، لکه گیری آسفالت در راه روستایی پارس آباد -گوشلو به تکچی ، گوشلو به ملا کندی و بیوکخانلو به روستای قره داغلو، اصلاح گاردریل های معیوب و صدمه دیده و نصب گاردریل جایگزین را در 5 ماه گذشته انجام داده اند.