شناسهٔ خبر: 71742 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام تاکید کرد:

ضرورت فراهم کردن تسهیلات برای سرمایه‌گذارن در مناطق ویژه اقتصادی 

دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام بر ضرورت فراهم کردن تسهیلات برای سرمایه گذارن در مناطق ویژه اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل این مجموعه که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مناطق ویژه اقتصادی که به ریاست اسحاق جهانگیری صبح روز دوشنبه چهارم شهریور برگزار شد سخن میگفت بر ضرورت ارائه راهکار برای حل مشکل تعهد ارزی سرمایه گذارن مناطق ویژه تاکید کرد و گفت: فراهم کردن تسهیلات و امکانات برای سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی از اولویت های دسترسی به رونق در تولید به شمار می‌رود که نیازمند برنامه اجرایی روشن و شفاف است. 

ثناگو اضافه کرد: موضوع ثبت سفارش فعالان در این مناطق و همچنین مسائل بانکی تجار و سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی باید بصورت ریشه ای و با راهکار شفاف حل و فصل شود. 

این جلسه با حضور معاون اول،رییس بانک مرکزی،وزیر اقتصاد،رییس گمرکات کشور،رییس سازمان امور مالیاتی، دبیر شورایعالی مناطق ازاد و ویژه، قائم مقام وزیر صنعت و مدیران مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در سالن کنفرانس ریاست جمهوری برگزار شد.