شناسهٔ خبر: 71750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل مطرح کرد؛

راه‌اندازی کامل مجتمع پزشکان اردبیل باعث ارائه خدمات مطلوبتر در حوزه خدمات پزشکی خواهد بود

باباخان معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راه اندازی کامل مجتمع پزشکان اردبیل باعث ارائه خدمات مطلوبتر در حوزه خدمات پزشکی خواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، شهرام باباخانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با راه اندازی کامل مجتمع پزشکان اردبیل  ارائه خدمات مطلوبتر را در حوزه خدمات پزشکی در این مجتمع شاهد خواهیم بود و قطع یقین باعث کاهش چشمگیر حجم ترافیک در هسته مرکزی اردبیل خواهد شد. 

وی با اشاره به این که احداث این مجتمع در سال ۹۱ استارت خورده است افزود: این مجتمع در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده و در حال حاضر در بخش های مختلف که به صورت ویژه و استاندارد طراحی شده آماده ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان داخل و خارج استان است.

باباخانی افزود: برای راه اندازی پروژه مجتمع پزشکان اردبیل ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و این مجتمع ۲۸ هزار مترمربع زیربنا داشته، شامل ۱۹۲ باب خدمات پزشکی، مطب و پارکینگ موردنیاز طبابت پزشکان است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این مجتمع در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) با دسترسی راحت و سهل‌الوصول شهری و با تأمین پارکینگ مناسب برای مراجعان و رعایت کامل مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی انرژی با طراحی زیبا و مدرن اجرایی و احداث شده است.

وی از انتقال مطب پزشکان اردبیلی از سرچشمه با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: اولویت ما انتقال مطب پزشکان سرچشمه اردبیل به این مجتمع است و در حال حاضر در حدود ۵۰ مطب در ساختمان پزشکان اردبیل راه اندازی شده و به ارائه خدمات پزشکی مشغول می باشند.

باباخانی تصریح کرد: کلیه مطب ها در این مجتمع به فروش رفته و برخی از پزشکان با اینکه واحدها را خریداری نموده اند احتمالا پس از رونق در این مجتمع مستقر شوند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص استقبال مردم از این مجتمع گفت: استقبال مردم از آغاز شروع ارائه خدمات در مطب های مستقر در این مجتمع خوب بوده و این موضوع سبب شده تراکم ترافیک از سرچشمه تا حدودی کاهش یافته و خدمات رسانی به بیماران کیفیت بهتری پیدا کند.

وی گفت: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در ششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۹۵ توانست در بین ۱۰ پروژه برتر کشور با درخششی بی‌نظیر تندیس برتر و جایزه ملی را به دست آورد.