شناسهٔ خبر: 71763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز همزمان با سراسر کشور

طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان سمنان آغاز شد

اقدام ملی سمنان مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی درقالب اقدام ملی پروژه‌های مشارکتی تولید مسکن در استان سمنان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار سمنان در شهرستان دامغان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۹۲ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، صبح امروز، پنجم شهریور به مناسبت هفته دولت با حضور آشناگر استاندار سمنان، حسن بیگی نماینده شهرستان دامغان ، دهقان مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین استانی در شهرستان دامغان برگزار شد.

در این برنامه اقدام ملی قرار است، ۴۰۰هزار واحد مسکونی تا پایان دولت دوازدهم ساخته شود که در مرحله اول از ۱۰۲هزار واحد در کشور، در استان سمنان نیز ۴۹۲  واحد مسکونی در عرصه ای به وسعت ۳۷۴۱۰.۷۳ متر مربع در محلات هدف در چهار شهر سمنان ۳۰۸ واحد، دامغان ۱۴۰ واحد، گرمسار ۳۲ واحد و سرخه ۱۲ واحد ساخته خواهد شد. 

در ادامه این مراسم دهقان مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان در تشریح نحوه اجرا و سرمایه گذاری این طرح ملی افزود؛ در این طرح زمین محل ساخت به عنوان آورده ادارات کل راه و شهرسازی تعیین شده که پس از طی مراحل فراخوان و انتخاب پیمانکار و تنظیم قرارداد، زمین جهت ساخت با سرمایه گذاری پیمانکار به وی تحویل خواهد شد.