شناسهٔ خبر: 71767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرکز ثابت خونگیری شهرستان خمین احداث می‌شود

مرزبان در دومین روز از هفته دولت احداث مرکز ثابت خونگیری شهرستان خمین با کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و معاونین و سایر مسئولین ساخت ساختمان مرکز ثابت خونگیری شهرستان خمین با کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی آغاز شد.

احمد مرزبان در انتهای این مراسم گفت : بهره بردار این پروژه اداره کا انتقال خون استان می باشد و اداره کل راه و شهرسازی به عنوان کارفرما عملیات ساخت آن را نظارت می کند .

وی افزود : این ساختمان دارای زیربنایی معادل ۲۴۰ مترمربع می باشد که در یک طبقه شامل فضاهای اداری و خونگیری احداث خواهد شد .       

مرزبان بیان کرد : عملیات محوطه سازی ۲۰۰ مترمربع و دیوارکشی آن ۱۱۰ متر طول پیش بینی می شود . سیستم گرمایش آن پکیج و رادیاتور و سیستم سرمایش آن کولر آبی در نظر گرفته شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد اعتبار پیش بینی شده برای سال مالی ۱۳۹۸ ، ۵ میلیارد ریال بوده و هزینه تمام شده ساختمان ومحوطه:۱۵ میلیاردریال پیش بینی می شود.