شناسهٔ خبر: 71815 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رشد ۴۰ درصدی حمل کارگو در فرودگاه پیام در پنج ماه نخست سال ۱۳۹۸

فرودگاه پیام با حمل بیش از ۴۰۰ تن بار هوایی محصولات در فرودگاه بین‌المللی پیام در پنج ماه نخست سال  ۱۳۹۸رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  عملکرد این فرودگاه در خصوص فعالیت های پنج ماه نخست سال جاری شاهد رشد ۴۰ درصدی در حمل بار هوایی ( کارگو ) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

بنابراین گزارش و با توجه به اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام در همین مدت زمان بخش آموزشی نیز بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است .  

این گزارش می افزاید در حوزه خدمات آموزشی ، فرودگاه پیام بصورت تجمعی بیش از ۱۱ هزار  نشست و برخواست  در ۵ ماه نخست سال ۹۸ پرواز صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین در حوزه حمل بار هوایی ( کارگو ) کالا ها، با حمل بیش از ۴۰۰ تن بار در ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد  ۴۰ درصدی بوده است .

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ابعادی به وسعت ۳۶۰۰ هکتار مهر شهر کرج واقع شده است که اکنون خدمات هوایی حمل بار و کالا در فرودگاه پیام به اقصی نقاط جهان در حال انجام است. که به زودی پرواز مسافری هم از این فرودگاه به مقصد  کیش و مشهد آغاز خواهد شد