شناسهٔ خبر: 71842 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی در "جشنواره شهید رجایی" عنوان دستگاه برتر را کسب کرد

قدردانی از اداره کل هواشناسی استان مرکزی هواشناسی استان مرکزی در بیست‌و‌دومین دوره "جشنواره شهید رجایی" عنوان دستگاه برتر را در ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی سال ۹۷ در میان دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره شهید رجایی با محوریت ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرایی برگزار و ادارات برتر انتخاب و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند و اداره کل هواشناسی استان مرکزی نیز موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در ارتقای رتبه در ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی سال ۹۷ را کسب کرد.

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی از سوی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان مرکزی به مدیرکل هواشناسی استان آمده است:

به پاس مساعی و کوشش جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در ارتقای رتبه در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی استان مرکزی این سپاسنامه تقدیم حضور ارزشمندتان می گردد. امید است با توکل به خداوند سبحان در سال رونق تولید در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت صادقانه به مردم شریف استان بیش از پیش موفق و موید باشید.