شناسهٔ خبر: 71901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

بازنشستگی فصل تازه‌ای از حیات و آغازی بر زندگی دیگر است

بازنشسته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران باتفاق جمعی از همکاران به مناسبت روز تکریم بازنشستگان در هفته دولت ، با همکاران بازنشسته این اداره کل دیدار و به پاس ۳۰ سال خدمتگزاری از آنان با اهداء لوح و هدایا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی در این دیدار عنوان کرد: بازنشستگان منشاء خیر و برکت بوده و کارکنان شاغل می توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه های مختلف کاری در جهت ارتقاء و بهره وری بیشتر استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند خاطر نشان کرد: شما علاوه بر سرمایه انسانی جزء سرمایه های اجتماهی ما هم هستید که هم اکنون بعد از سالها بازنشستگی در راه خدمت رسانی گام بر می دارید .

نجفی افزود : احترام به بازنشتگان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم بوده و بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصیرح نمود : دیدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنها ، وظیفه دینی و مورد تاکید دین مبین اسلام و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان به شمار می رود که باید ضمن سرکشی از دوستان و همکاران گذشته، همواره به یاد آنان بوده و در مواقع سختی های احتمالی نیز در کنارشان بود.

گفتنی است این برنامه به همت اداره روابط عمومی و  مشاور امور بانوان و خانواده این اداره کل برگزار گردید که با استقبال گرم بازنشستگان و خانواده های آنان مواجه شد.