شناسهٔ خبر: 71903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران؛

پيمانكاران مجرب می‌توانند نقش مهمی در تسریع پروژه‌ها داشته باشند

نجفی ساری مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در نشست مشترک با پیمانکاران که بمنظور بررسی پرداخت مطالبات پیمانکاران از محل اوراق تسویه و تهاتر بانکی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت : استفاده از پيمانكاران با تجربه و مجرب مي تواند در تسريع عمليات اجرايي پروژه هاي عمراني و همچنين مصرف بهينه از مصالح و امكانات موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی در این نشست گفت: این اداره کل در حال حاضر از پيمانكاران مجرب و توانمند بهره گرفته و در تلاش است با ايجاد بستري مناسب گام ارزنده اي در جهت اتمام پروژه هاي در دست اجرا بردارد.

وی در ادامه از پيمانكاران به عنوان بازوان توانمند اجرايي اين مجموعه ياد كرد و خاطر نشان ساخت: بايد تعهد انجام كار و تسريع در عمليات اجرايي پروژه ها ، از اولويت هاي كاري پيمانكاران باشد. 

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاكید کرد: انجام یك كار عمرانی مطلوب و بزرگ نیازمند تعامل، همدلی و حس مسؤلیت‌پذیری پیمانكاران با مجموعه اداره كل است.

نجفی ضمن اشاره به پروژه ها و قراردادهای متعدد عمرانی این اداره كل با پیمانكاران تصریح كرد: با توجه به كثرت پروژه ها و حضور فعال پیمانكاران، ما این عزیزان را به عنوان همكاران خود تلقی می کنیم چرا كه عملكرد مطلوب و خوب آنها موجب اعتبار و سربلندی مجموعه است.

گفتني است در نشست مذكور نیز پیمانکاران این اداره کل به ارائه مشكلات و موانع اجرایی خود در حوزه های عمرانی و مالی پرداختند و راهکارهای مناسب در اختیارشان قرار گرفت.