شناسهٔ خبر: 71924 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

انجام ٥٤ سورتی پرواز از عربستان به فرودگاه امام (ره) / رضایتمندی ٩٢ درصدی حجاج از ترمینال سلام

محمدرضا فردی مدیرکل ترمینال گالری سلام و سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ورود ١٣ هزار و ٥١ نفر از حجاج با ٥٤ پرواز به تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  حمدرضا فردی اظهار داشت: عملیات بازگشت حجاج به کشور از ٢٦ مردادماه آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا ١٧ شهریورماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود : از آغاز عملیات بازگشت حجاج تاکنون ٥٤ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از دو مبداء جده و مدینه به شهر فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده و ١٣ هزار و ٥١ نفر از حجاج و ٤١٨ هزار و ٧٨٩ کیلوگرم بار با این پروازها به تهران منتقل شده است.

فردی گفت : با تدابیر صورت گرفته در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) رضایتمندی حجاج گرامی از خدمات فرودگاهی نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته که یکی از عوامل مهم این افزایش رضایتمندی میزبانی از حجاج در ترمینال مدرن سلام است.

مدیرکل ترمینال گالری سلام افزود: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته میزان رضایتمندی حجاج از ترمینال سلام ٩٢ درصد بوده که این میزان از رضایتمندی با تلاش یکایک همکارانم در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به دست آمده است.

گفتنی است، ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات بازگشت پروازهای حج، میزبان بیش از ٢٣ هزار نفر از حجاج خواهد بود.