شناسهٔ خبر: 71948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان؛

اداره کل راهداری وحمل نقل جاده‌ای استان اصفهان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

جشنواره اصفهان اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر درکارگروه تولیدی و زیربنایی استان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، عملکرد ۶۴ دستگاه دولتی، دانشگاه ها و .... بر اساس شاخص های اعلام شده از سوی  سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  مورد بررسی قرار گرفت و از این میان ۱۵ دستگاه در گروه های "علمی،فرهنگی و آموزشی"، "عمومی، اجتماعی، قضایی" ، "حمایتی،سلامت و بهداشت"، "زیربنایی  و تولیدی" و " شرکت ها،بانک ها و بیمه ها" به عنوان دستگاه های برتر استان اصفهان انتخاب شدند.

اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در میان ۲۰ دستگاه در گروه تولیدی و زیربنایی استان اصفهان در بخش شاخص های اختصاصی به عنوان دستگاه برتر استان اصفهان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این مراسم در بخش برگزیدگان خدمت  از ۳۰ نفر از کارمندان دستگاه های مختلف دولتی تقدیر شد.

شایان ذکر است فرزاد دادخواه، معاون راهداری و سوسن زراعتی کارشناس ارزیابی عملکرد و بهره وری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به عنوان برگزیده خدمت استان مورد تقدیر قرار گرفتند.