شناسهٔ خبر: 71949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت؛

کارمندان نمونه راه و شهرسازی گیلان تجلیل شدند

کارمندان گیلان در مراسمی از۳۰ کارمند نمونه اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان, در این مراسم ماکان پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان وجود نیروهای انسانی خلاق و پرتلاش را از جمله نقاط قوت هر مجموعه ای دانست وافزود: رعایت مقررات ، رفتار مناسب با ارباب رجوع و همکاران ، پشتکار و جدیت در کار ، خود جوشی و نو آوری  ، انتقال  تجربیات ومعلومات به سایر همکاران ، رعایت شعائر و اخلاق اسلامی و همچنین توجه به امرآموزش را از ویژگی های بارز کارمندان نمونه و معیارهای انتخاب کارکنان برجسته است.

وی تصریح کرد: انتخاب کارمند نمونه باید بر اساس معیارهای مشخص و به نحوی انجام شودکه انگیزه و تلاش کارمندان را در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم افزایش دهد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با قدردانی از تلاش‌های همه کارمندان در انجام وظایف و ماموریت ها درراستای خدمت به مردم، افزود: تمام کارمندان خوب و نمونه هستند اما باید رقابت سالم برای تبدیل شدن به کارمند نمونه سال و نیز تقویت فرهنگ کار و تلاش در میان آنان ایجاد شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با حفظ روحیه خوب و تلاش بیش از پیش و همه جانبه همکاران عزیز، شاهد رشد هرچه بیشتر مجموعه واستمرار موفقیت ها باشیم.

درپایان این مراسم از ۳۰تن از کارکنان نمونه ستاد و واحدهای تابعه با اهداء لوح تقدیر وجوایزی تجلیل و قدر دانی بعمل آمد .