شناسهٔ خبر: 71952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلوگیری از ۳۶ مورد تجاوز به حریم راه در راه‌های بیله‌سوار

رفع تجاوز رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بیله سوار گفت: در ۵ ماهه گذشته از ۳۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وسازغیرمجاز در این شهرستان جلوگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، ضیاء فکری در بازدید از محور جعفر آباد با بیان اینکه حراست و صیانت از حریم راه اولویت اصلی راهداران است افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران تاکنون با دستور قضایی ۱۵ مورد کارگاه تعطیل و ۱۶ مورد مجوز ساخت وساز صادر شده است که با خاطیان و متخلفان این حوزه با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی از لکه گیری راه های اصلی و فرعی این شهرستان با بکارگیری بیش از هزار تن آسفالت سرد و گرم خبرداد و گفت:برای افزایش دید رانندگان در جاده و حذف نقاط حادثه خیز نیز ۳هزار متر مکعب خاکبرداری انجام ، ۴۵۰کیلومتر قنوزنی و۷۵ دهنه پل و آبرو پاکسازی شده است.

فکری تصریح کرد:در این زمینه راهداران ۱۸۰ کیلومتر از حریم راههای اصلی و فرعی را رگلاژکرده و ۳۸۰ کیلومتر از راه های روستایی، شنی و خاکی شهرستان بیله سوار را تیغ زنی و تسطیح انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار رنگ آمیزی ۲۹۰ متر از سرعتکاهها، جمع آوری ۶۵ عدد تابلوی فرسوده و نصب ۱۲۷ عدد تابلوی جدید انتظامی و هشداری را از دیگر اقدامات مهم راهداران پرتلاش این شهرستان در ۵ ماهه امسال برشمرد و گفت:راهداران شهرستان بیله سوار برای خدمت رسانی به مردم در قالب گشت های روزانه ۵هزار و۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کرده اند و در محورهای مواصلاتی این شهرستان حضوری مستمر دارند.