شناسهٔ خبر: 71955 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی؛

ساخت اولین بیمارستان تویسرکان بعد از انقلاب اسلامی به‌زودی به اتمام می‌رسد

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان‌های سقز، تویسرکان و کرمانشاه محمدجعفر علیزاده با بیان اینکه ساخت بیمارستان تویسرکان در مراحل نهایی است گفت: این بیمارستان در شهر تویسرکان، اولین بیمارستانی است که بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده است و از این جهت اهمیت ویژه‌ای دارد.

محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث بیمارستان ۱۵۴ تخت‌خوابی تویسرکان در مراحل نهایی است و هم‌زمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تجهیز آن شروع شده و این پروژه به‌زودی افتتاح خواهد شد. به دلیل اینکه این پروژه در مراحل نهایی است کاملا فعال است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

علیزاده ادامه داد: این بیمارستان در شهر تویسرکان، اولین بیمارستانی است که بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده است و از این جهت اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره مشخصات این بیمارستان گفت: بیمارستان تویسرکان یک بیمارستان عمومی است. این پروژه  بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری خواهد رسید. زیربنای آن ۱۷ هزار و یک‌صد متر است و این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: بخش‌های داخلی، جراحی، ‌ زنان و زایمان و کودکان و نوزادان و ... برای این بیمارستان پیش‌بینی شده و همچنین در این بیمارستان ۵ اتاق عمل و ۵ اتاق زایمان LDR دیده شده است. این بیمارستان ۲۱ تخت مراقبت ویژه و ۱۳ تخت اورژانس دارد و سایر خدمات مربوطه مانند درمانگاه و کلینیک‌های تخصصی، آزمایشگاه، ‌ فزیوتراپی و رادیولوژی و سایر بخش‌های مورد نیاز برای آن پیش‌بینی شده است.