شناسهٔ خبر: 71965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۱۷۵ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی شهرستان پارس آباد

رفع تجاوز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد گفت: ۱۷۵ کیلومتر از راههای اصلی و روستایی این شهرستان تجدید خط کشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، یوسف آذری در بازدید از محور سه راهی سربند به بران اظهار داشت: خط کشی محورپارس آباد به سه راهی عزیز کندی ، پارس آباد به سربند و راه روستاهای گوشلو ، عربلوو حاج عوض نیز درحال انجام است.

وی لکه گیری محل خراب شده راه اصلی از پل سه راهی عزیز کندی به سه راهی باغات میوه کشت وصنعت مغان را خاطرنشان کرد و گفت: لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی طاهر آباد به گدایلو در محدوده روستای اسکیلو بطول یک و نیم کیلومتر و یک مورد نقطه حادثه خیز در راه اصلی پارس آباد سربند در محدوده روستای اولتان با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان در ۵ ماه گذشته باتلاش راهداران انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد با بیان اینکه در مدت یادشده با استفاده از۹۵۰ تن آسفالت لکه گیری محورها انجام شده و اجرای لکه گیری بران به آج اشمه در حال اجراست افزود: پاکسازی دهانه ۱۶۴ دستگاه پل، شانه سازی۱۳۰ کیلومتر از محورها ، تسطیح۳۷۵کیلومتر حریم راههای اصلی ،فرعی و روستایی از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش این شهرستان است.

جلوگیری از ۳۱مورد ساخت و سازغیرمجاز در حریم جاده های پارس آباد و اصلاندوز

وی تعریض و زهکشی پل روستای عنبرلو را  یادآور شد و تصریح کرد: درپنچ ماه نخست امسال از۳۱مورد ساخت و سازغیرمجاز در حریم جاده های شهرستان های پارس آباد و اصلاندوزجلوگیری شده است.

آذری با بیان اینکه یکی از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای حفظ و صیانت از حریم راهها است افزود: این اداره با ۲۶۵ مورد انجام گشت راهداری حریم راه، نسبت به شناسایی و جمع آوری ۸۵ عدد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز،جمع آوری ۶۵ دکه غیرمجاز و همچنین با اخذ۲۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم راهها در حوزه استحفاظی اقدام نموده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:این اداره وظیفه نگهداری از ۶۲۵ کیلومتر از راههای اصلی و فرعای پارس آباد و شهرستان جدید اصلاندوز را بر عهده دارد که با تلاش شبانه روزی راهداران از این سرمایه ارزشمند ملی حفاظت و صیانت می کنند.