شناسهٔ خبر: 72025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی

بافت فرسوده قزوین معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات بازآفرینی مسکن به شعب بانک مسکن استان به منظور ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رافع ناصری فر با اعلام این خبر گفت: بعد از ابلاغ شیوه نامه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده از اردیبهشت امسال تا کنون تعداد ۴۹ متقاضی در قالب اشخاص حقیقی، خود مالک و انبوه سازان با مراجعه با سایت مربوطه ثبت نام انجام داده اند.

ناصری فر بیان داشت: این افراد برای ساخت ۲۶۹ واحد به بانک مسکن شعب استان معرفی شده اند که از این تعداد، ۱۶۳ واحد در شهر قزوین، ۱۰۵ واحد در شهرستان الوند و یک واحد نیز در شهرستان تاکستان میباشد.

وی افزود : این تسهیلات شامل یک وام ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۹ درصد برای کلیه واحد ها و در صورت درخواست متقاضی با توجه به تعداد واحدها و اینکه وی مالک حقیقی میباشد یا انبوه ساز، تا ۱۰۰ میلیون افزایش می یابد و ما به التفاوت تسهیلات ۴۰ میلیونی تا ۱۰۰ میلیونی نیز با نرخ ۱۸ درصد و به صورت ترکیبی توسط بانک قابل انجام است.

لازم به ذکر است دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده ای نداشته و صرفا با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن قابل پرداخت است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست و یا تقاضا به سامانه (facility.udrc.ir) مراجعه نمایند.