شناسهٔ خبر: 72038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی :

۱۷ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سردشت با عنوان "طرح ابرار" آسفالت خواهد شد

شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در فرمانداری شهرستان سردشت گفت : ۱۷ کیلومتر راه روستایی سردشت بزودی تحت عنوان "طرح ابرار" آسفالت خواهد شد .

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، مدیر این اداره کل در سفر یک روزه به شهرستان سردشت و با حضور در فرمانداری این شهرستان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: "طرح ابرار" (اقدام برای راه های اولویت دار روستایی) در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور و توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد.

 ارسلان شکری گفت : در شهرستان سردشت نیز طرح ابرار به طول ۱۷ کیلومتر در دو محور روستایی اولویت دار یعنی محور های روستایی اسب میرزا بیطوش  به طول ۷ کیلومتر و ولیو  - پاراستان به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می شود.

 شکری با اشاره به اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی سردشت افزود : لکه گیری و روکش آسفالت در محور سردشت - بیوران به طول ۳ کیلومتر ،محور سردشت - قاسم رش به طول ۳ و نیم کیلومتر  ، محور سردشت -  اسلام آباد به طول ۴ و نیم کیلومتر ، ورودی و خروجی میر آباد به طول ۳ کیلومتر انجام گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به عملیات ساماندهی پلیس راه سردشت - مهاباد و اقدامات لازم برای حذف و آشکار سازی نقاط پر حادثه افزود: امید است با تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد انجام و بهره برداری بیشتری از پروژه های راهداری در شهرستان سردشت باشیم.

 گفتنی است در این سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به طور میدانی از محور سردشت - بیوران  و محور سردشت - آلان و همچنین گردنه هومل بازدید کردند.