شناسهٔ خبر: 72039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ایران

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی موفق به کسب رتبه شد

گرفتن تندیس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از کسب مقام روابط عمومی این اداره کل در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی, علی زندی فر گفت : این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی در تهران برگزار شد، طی این آیین که در مرکزهمایش های مدیریت صنعتی و با حضور صدها روابط عمومی از وزارت خانه ها، سازمان ها، شهرداری ها، شرکت های صنعتی، بانک ها و سایر ارگان ها برگزار شد برگزیدگان و منتخبان این جشنواره به انتخاب هیأت داوران معرفی شدند.

وی افزود : براساس نظر هیأت داوران این جشنواره، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در بخش های:  هدایای انتشاراتی (رتبه اول) و محصولات انتشاراتی خلاقانه ( رتبه دوم) درسطح استانی را کسب کرد.

زندی فر اظهار داشت : طی این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی کشور برگزار گردید: رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و استاد و مدرس برجسته علوم ارتباطات طی سخنانی به تشریح اهمیت روزافزون علم روابط عمومی و لزوم توجه بیش از پیش به این عرصه از سوی مدیران به عنوان یک ابزار شایسته در معرفی سازمان،کاهش چالش ها و موانع سازمانی پرداخت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : در پایان این مراسم، فاطمه جافر روابط عمومی این اداره کل و سایر منتخبان لوح تقدیر و تندیس افتخار چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های کشور را از چهره های شاخص این عرصه دریافت کردند.