شناسهٔ خبر: 72056 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی :

ترمینال سلام در عملیات حج درخشید / قدردانی از تلاش های مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای خدمت رسانی به حجاج

ترمینال سلام حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی پس از بازگشت از حج تمتع گفت: ترمینال سلام در عملیات حج ٩٨ درخشید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با پرواز شماره ١٤١٧ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از مبداء جده وارد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال جمعی از مدیران این مجموعه و اصحاب رسانه قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از تلاش های یکایک مدیران و کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای خدمت رسانی هرچه بهتر به ضیوف الرحمن بیان داشت با وجود اینکه زمان زیادی از بهره برداری از ترمینال سلام نمی گذرد، اما این ترمینال در عملیات پروازهای حج درخشید.

سرپرست حجاج ایرانی افزود بدون تردید با وجود ظرفیت هایی که در مدیران مجموعه شهر فرودگاهی وجود دارد کیفیت خدمات بیش از زمان کنونی نیز افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات حج امسال که تا ١٧ شهریور ماه ادامه خواهد یافت، میزبان ٢٣ هزار نفر از حجاج خواهد بود.