شناسهٔ خبر: 72062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط معاون استاندار و ر ییس سازمان بسیج کارمندان صورت گرفت؛

تجلیل از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی

زندی‌فر مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله از زحمات مدیرکل راهداری استان در زمینه پیشبرد برنامه های حوزه مقاومت بسیج قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان در قالب لوح تقدیر مشترک از زحمات علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به جهت اجرای امور جاری حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل و پیشبرد اهداف تجلیل کردند.

در متن لوح سپاس خطاب به علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی آمده است: توفیق خدمتگزاری در بسیج موهبتی الهی است که تنها به خادمان مخلص اعطا گردید تا در دنیا از ثمرات پربرکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند.

لطافت، حلاوت و بهره مندی از این موهبت الهی با نعمت عظیم ولایت شریف علوی اکمال یافته و ما همچنان با اطاعت از ولی امر خویش می رویم تا با طلوع آخرین خورشید امامت و ولایت شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر عالم باشیم.

اگرچه هیچ قلمی نمی تواند ارزش گام های مقدسی که در مسیر الهی در حرکت است را به شرح بیان آوردند، اما به وظیفه و مصداق حدیث شریف"من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکرالله عزوجل" بدینوسیله از تلاش ها و زحمات بی شایبه و ارزشمند جنابعالی در امور جاری حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل و پیشبرد برنامه های آن تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در ظل عنایت حضرت ولیعصر(عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای موفق و موید باشید.