شناسهٔ خبر: 72067 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

باقی‌مانده طرح مسکن مهر استان اصفهان ۷۰۰ واحد است/ ۶۰ سایت مسکن مهر به شهرداری‌ها واگذار شد

امیرخانی اصفهان حمیدرضا امیرخانی باقی‌مانده طرح مسکن مهر استان اصفهان را ۷۰۰ واحد عنوان کرد و گفت: از مجموع ۶۷ سایت مسکن مهر در این استان تعداد ۶۰ سایت برای خدمت‌رسانی به شهرداری‌ها واگذار شده است.

حمیدرضا امیرخانی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجموع واحدهای مسکن مهر استان اصفهان را ۷۶ هزار عدد عنوان کرد و گفت: این تعداد در شهرهای بالا و پایین ۲۵ هزار نفر قرار دارد که عمده آن تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

وی باقی‌مانده طرح مسکن مهر استان اصفهان را ۷۰۰ واحد برشمرد و گفت: از این تعداد ۵۲۹ واحد در شهرهای شاهین‌شهر، قهجاورستان و شهرضا آماه افتتاح است؛ همچنین ۴۹ واحد دیگر این طرح در شهرستان شهرضا قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان مهرماه تکمیل و به مالکان تحویل می‌شود تا پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

امیرخانی با اشاره به اینکه تعداد دیگری واحد مسکن مهر نیز در شهرهای جدید استان وجود دارد، اضافه کرد: این واحدها در شهرهای جدید بهارستان و مجلسی تکمیل شده است و تنها در شهر جدید فولادشهر ۴۰۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۷ سایت مسکن مهر استان، تعداد۶۰ سایت به شهرداری‌ها تحویل شده است و  در حال رایزنی هستیم تا هفت سایت باقی‌مانده نیز در قالب صورت‌جلسه‌ای به زودی به شهرداری تحویل داده شود و خدمات ارائه شده به مردم و مالکان واحدهای مسکونی از سوی شهرداری ارائه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص زیرساخت‌ها و سرانه‌های مربوط به سایت‌های مسکن مهر استان اصفهان نیز گفت: در این سایت‌ها از نظر زیرساختی مشکلی وجود ندارد؛ بخشی از سرانه‌‌ها نظیر مدارس و مساجد تکمیل شده و بخش‌هایی نیز در دست ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: واحدهای مسکن مهر استان اصفهان با بهترین کیفیت ساخته و تکمیل شده است و مسئولان طرح مسکن مهر نیز در بازدید از این واحدها به این امر صحه گذاشته‌اند که این کیفیت ساخت نیز ناشی از کار و تلاش انبوه‌سازان و آگاهی و مطالبه‌گری مردم و مالکان بوده است.