شناسهٔ خبر: 72068 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد:

ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی در دستور کار دولت/ انجام خدمات الکترونیکی در بندر انزلی باعث رضایت‌مندی و مراجعات کمتر مردم شده است

بازدید معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک رضایتمندی مردم بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علاءالدین رفیع زاده؛ معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از زیرساخت‌های بندری و خدمات الکترونیک مجتمع بندری انزلی، اظهار داشت: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک موجب مراجعات کمتر و رضایتمندی بیشتر مردم هستیم.

وی با اشاره به ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی افزود: هدف دیگر این بازدید، کمک به مباحثی همچون ساختار و منابع انسانی در حوزه‌های IT و دولت الکترونیک بوده که با بررسی و همکاری با مدیران به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه سیاست اصلی دولت این است که مردم مراجعه حضوری به دستگاه‌ها نداشته باشند، تصریح کرد: تنها راه تحقق این امر ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی است زیرا رضایتمندی مردم یک شرط اساسی است و تلاش داریم تا دستگاه‌هایی که خدمات مناسب با رضایتمندی بیشتری ارائه می‌دهند را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.