شناسهٔ خبر: 72089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عمر ناوگان حمل و نقل زائران جمهوری آذربایجان ۲۰ است

زائران آذری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:عمر ناوگان حمل و نقل زائران جمهوری آذربایجان بیش از ۲۰ سال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل،علی رحمتی که در جلسه ستاد اربعین حسینی استان سخن می گفت با اعلام این مطلب اظهار داشت: با طرف‌های آذری مکاتبات لازم در جهت تأمین ناوگان سالم برای آنان مورد تاکید قرار گرفته تا ایرادات فنی که بعضاً در خودروهای این گروه شاهد می‌شدیم، نباشیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد:سال گذشته ۳ هزارو ۵۰۰ نفر زائر اتباع خارجی با ۷۵ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی بیله سوار عازم کربلای معلی شده اند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل افزود: نمازخانه بزرگ اهل بیت(ع) پایانه مرزی بیله سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز،روسیه،گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از توزیع لاستیک رایگان برای اتوبوس‌هایی که بیش از سه هزار کیلومتر برای انتقال زائران اقدام می‌کنند خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته زائران استان اردبیل با ۲۴۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی مهران جابجا و عازم کربلای معلی شدند گفت:طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران از ۱۷ مهرماه شروع شده و تا ۳ آبان ادامه خواهد یافت.