شناسهٔ خبر: 72093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ادامه طرح نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر شهرستان مراغه

اتوبوس رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مراغه از ادامه اجرای طرح نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی, شریفی گفت: باتوجه به افزایش مسافرت های برون شهری درایام محرم این طرح به منظور افزایش ضریب ایمنی و سلامت سفر با هماهنگی پلیس راه مراغه - هشترود در محورهای حوزه شهرستان اجرا می شود .

وی افزود: کنترل مدارک مثبته رانندگان و ناوگانها ، صورت وضعیت بارنامه شرکت‌های حمل و نقل ، کنترل بار غیر متعارف در اتوبوس‌ها و کامیون‌ها‌، کنترل سپهتن‌ها و آماده بکاربودن آنها، کنترل وضعیت لاستیک‌ها و تجهیزات ایمنی ناوگانها، کنترل چکش های ایمنی داخل اتوبوس ها از جمله مواردی است که توسط همکاران راهداری مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مراغه درپایان تاکید کرد: طرح کنترل و نظارت بر ناوگان‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافربری در محورهای مواصلاتی نقش به‌سزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد.